Jotenki oon kiireytynyt. Töissä ramppaan kokoajan ja miehen kanssa vähän suunnitellaan yhteenmuuttoa. Sähkölaitos lähetti tasauslaskun yksiöstäni (jossa en ole puoleen vuoteen asunut kun kämppään täällä miehen luona) joka on 100e. Vituttaa. Lisäksi sain perintälaskun yhdestä nettikaupan tilauksesta kun en ole muistanut/kerennyt/jaksanut rampata yksiössäni keräämässä posteja tarpeeksi usein, siellä odotti muistutuksia ja sitten tää perintälasku, parinkympin laskusta tuli viidenkympin lasku. Ei paljoa naurata. Mut nyt se on maksettu, toivottavasti ei kuulu siitä lafkasta enää ikinä.

Töissä on hirveästi tilauksia kokoajan ja kauhea kiire päivittäin.

Käytiin myös työporukalla vähän viihtymässä, eräällä kauhukierroksella ja sitten käytiin hienosti syömässä. Muistin ottaa kuvan alku ja jälkiruuasta, pääruokaa aloin heti ahmimaan ja sitten vasta muistin että hitto, se kuva... Enkä enää viittiny puoliksi syödystä ottaa kuvaa :D

Töissä tein kans yks päivä vähän valkosuklaamansikoita ja valkosuklaa-kaakao-hasselpähkinäcookieita.

 Liikkuminen on ollut vähäistä,suorastaan mitätöntä. EILEN MUN PITI MENNÄ SPINNINGIIN. Seisoin kuntokeskuksen aulassa jumppakamat kädessä kunnes mulle tultiin ilmoittamaan etten pääse, koska en omista jotain avainkorttia. Olin varannut tunnin netistä mutta ei siellä kyllä puhuttu ettei voi "puskista" tulla tunnille. Vitutti ajaa autolla turhia kilometrejä ees taas ja ihan turhan takia.

Sitten olin auttamassa erään cocktailtilaisuuden coctailpaloissa, kauhee näprääminen, tämmösiä niistä tuli.

 

PITIMÄ LISÄTÄ PALJON KUVIA TÄHÄN MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ TÄ EI ANNA LISÄTÄ KUVIA, APUA MIKSI??