Musta tuntuu että mun työkaveri vittuilee mulle. Eilen kun töiden jälkeen käveltiin tupakalle (mulla siis nää uudet farkut jalassa, työkaveri ei ennen nähnyt mua farkuissa) niin työkaveri (langanlaiha) tokaisi "vitsi mä näytän plösölt näis farkuis".

Olin hiljaa. SIIS MITEN SE KEHTAA?! Aina se farkuissa kulkee eikä koskaan mitään tommosta oo sanonut, ja tää hlö muutenkaan mitenkään kriiseile painonsa kanssa. On meinaa todella laiha! Heti ku mulla on farkut ni heitetää tommone "mietippäs pallero vähän miltä näytät" kommentti. VITTU MINÄ KYLLÄ SAAN KÄYTTÄÄ FARKKUJA VAIKKA OLISINKIN LIHAVA!! Pakkohan mun jotain on pukea päälleni helvetti! Eikä koon 44 perse voi näyttää koolta 34 missään vitun vetimissä, anteeksi vaan. Seuraavalla kerralla tulen toogassa ja siinäkin varmasti pullottaa maha ku tuuli ottaa kiinni. vittu anteeksi.