Olin eilen Uffissa ja kirpparilla käymässä. Ajattelin jos oisin löytänyt kengät, takin, laukun, housuja, paitoja... Ensin Uffissa lykästi kyllä ihan ok, paitoja löysin kaks ihan ok:n näköistä, molemmat pitkähihaisia peruspaitoja. Tosin toinen (lila) liian iso ja toinen (mustavalkoinen) liian pieni. Mutta pystyn käyttämään molempia. Löysin myös kahdet farkut ja yhden farkkuhameen. Alko vaan vituttaa kun en tosiaan taida itse tajuta kuinka iso olen. Tämä ilmeni erityisesti farkkuosastolla. Kaikki mitä otin sovitukseen, ajattelin että NÄÄ ON KYL NII ISON NÄKÖSIÄ ET VARMAA LÖKÖTTÄÄ, ja tiettekö; ne oli sopivia. Ne oli varmaan isoimpii niistä "hyvännäköisistä" farkuista mitä löysin (loput oli semmosii rumanmallisia jne). Mä siis oon todellinen hehtaariperse, tukkireisi. Se oli aika järkyttävää huomata. Myös yks toppi mitä kokeilin, näytti isolta, mut ku vedin sen tuskaillen päälleni, oli se niin pieni, etten meinannut saada pois. Noh, 16eurolla sain kassillisen kaikkea, ostin myös euron vyön sieltä, joka paljastu heti paskaksi. Se on semmonen solmuvyö, mitä ei meinaa saada kireälle kun ne solmut "liikkuu". Ehkä otan tähän kuvan näistä niin näätte...

Tuossa siis toiset farkut, ihan perus, siksi ei koko kuvaa. Vähän kimalletta on noissa vyölenksuissa. Mutta tässä siis tämä ongelmavyö. Niin löyhään palmikoitu, että ei aja asiaansa... Vaikea selittää.

Oho, tä tuliki nyt näinpäin! Eli toiset farkut, ihan perus, ainoastaan tommonen outo rösselinappi, mikä on vaikea laittaa kiinni, koska on niin rosoinen ja jää läpeen jumiin...

Lila paita,joka liian iso, käy silti arkipaidaksi työmatkoille.

Mun hehtaaripersehame, about polvienkorkuudelle ylettyy, ehk pikkasen yli.

Mustavalkopaita, pikkasen hehkuvat raidat(jotain kimalletta tms) tä on pikkasen pieni mahasta, muttei liian. Mut ei saa kyl lihotakka...

Sit se kirpparikierros. Sairaan iso kirppari ja kivoja vaatteita, ja kaikki liian pieniä. Kaikki kivat oli kokoa xs-m tai 36-40 ja minä kun olen l-xl tai 42-44. Ostin sit kaks laukkua, tää ensimmäinen oli 12e (siin ja siin raaskinko ostaa) mut ihan käyttämättömän näköisiä molemmat.

Merkki? DKNY

Tä oli 8e ja merkki Jouni exclusive (nevöhööd, tietääkö joku)

Että semmosia.

Mulle annettiin mahis lähteä nyt sunnuntaina Jägemeisterin järkkäämiin bileisiin Helsingin päähän, pukukoodina got to be tough. Sitä oon täs kans pohtinu tosi paljon, et mitä semmosta laittaisin etten erottuis liiaks jos kukaa muu ei pukeudu ja jos kaikki pukeutuu ni oon sit kans jotenki pukeutunu. Bussikuljetus lähtee keskustasta, enkä tunne varmaan ketään sieltä(!?) yks kaveri tulee helsingistä mukaan. Jännittää todella paljon koko reissu!!

Tänää ehk meen pyörällä töihin, en viel tiedä ku on vähä kurja keli. Mut nää läskit sietäis lähtee...